niedziela, 22 grudnia 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT

     Moje kochane z całego serca życzę Wam Wesołych, Zdrowych, Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. Aby ten magiczny czas spędzony był w gronie swoich najbliższych oraz by każda chwila była wyjątkowa. Życzę Wam również moje drogie bogatego Mikołaja, aby spełnił wszystkie wasze życzenia i marzenia ;P
Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku, aby ten 2014 był dużo leszy o tego oraz spełniły się Wasze wszystkie siatkarskie marzenia. Abyśmy zdobyli jakiś krążek podczas Mundialu, tego życzę Nam zapalonym kibicom siatkówki jak i również Naszym kochanym siatkarzom ;)



PS. Przepraszam ostatnio mam natłok spraw, dlatego nie mam czasu pisać nowych rozdziałów jak i czytać waszych opowiadań. Mam nadzieję, że w czasie Świąt uda mi się coś nadrobić. Obiecuję poprawę. Co to tego opowiadania to sama jeszcze nie wiem kiedy uda mi się tu wrócić. Mam tylko nadzieje, że nie zapomnicie o mnie ;)


           Dziękuję również za wszystkie komentarze ze wsparcie i zapewnienie mnie, że tu będziecie. Na prawdę jesteście kochane. Uwielbiam Was wszystkie <3 :*

Pozdrawiam,
MalinowaSłodycz :* 

6 komentarzy:

  1. Również życzę wesołych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku, aby był lepszy niż aktualny i obfitował w wiele sukcesów w życiu prywatnym :) Życzę duuużo weny ;D Jeszcze raz Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj <3 jak słodko, nawzajem ;) napewno nikt nie zapomni, o Tobie i o twoim blogu ;) Czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam zapraszam na opowiadanie o poświęcone Wojtkowi Włodarczykowi :)
    http://siatkarskie-uczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze pojawi sie nie dlugo cos nowego bo narazie pozostawilas spory nie dosyt

    OdpowiedzUsuń
  5. http://ona--to--on--siatkarska--przygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "(Zibi)
    Siemka Bella!! Za 69 minut widzę cię w moim pokoju, jasne?
    (Ja)
    69?Zibi wszystko z tobą ok?
    (Zibi)
    Tak, ok, a co?
    (Ja)
    No wiesz, bo mnie dochodzą słuchy, że ty to już nie te lata...:(
    (Zibi)
    Ty sobie nie żartuj,spytaj się Asi. Niech ci powie jakie mamy wariacje seksualne..:D
    (Ja)
    Przykro mi , ale kobiety nie rozmawiają o seksie...:( A zresztą już widzę te twoje wariacje seksulane...Jedne westchnięcie...i po orgazmie...:D
    (Zibi)
    Dobra, nie gadaj tylko za 69 widzę cię w naszym pokoju!!!
    (Ja)
    Ok, ok nie bulwersuj się , bo ci żyłka pęknie.."
    Zapraszam na historię Wiktorii, myslę, że cię zaciekawiłam i wejdziesz, zobaczysz..Jak się spodoba skomentujesz :D
    http://tocojestwartecenyzawszewartejestwalk.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń